Alla inlägg den 2 april 2009

Av Nettan - 2 april 2009 10:36

Mår mycket bättre idag! Så i morgon blir det jobb igen.


Igår fick jag en förfrågan om att vara toastmadame på Marlies och Mattias bröllop, självklart svarade jag mer än gärna JA! Det är en stor ära för mig att ha blivit tillfrågad, tack för erat förtroende.

Problemet nu bara är att klara av allt, vart jag än läser på nätet så är det huuur mycket som hellst man skall göra som detta. Men jag tror jag har läget under kontroll, skulle bara vilja höra med er andra om ni har några förslag på roliga lekar/aktiviteter? Är det någon av er som varit toastmadame/toastmaster? Hur var det?

Om det är någon som vill följa deras resa mot den 18/7 så kika in här:

http://marliemattias.weebly.com/index.html


Ja Jessisa, tyvärr så missar vi din 35 års dag,

 hoppas du ursäktar oss för det...


Idag när jag mår bättre så tänker jag försöka få lite gjort här hemma,just nu går tvättmaskinen och mer finns att tvätta, jag ska sortera in papper i pärmar som nu ligger i en hög, damsuga och försöka rensa mina garderober!!!!


Och så längtar jag tills fasters lilla älsklings sessa kommer och tar en fika!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards