Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Nettan - 31 mars 2009 23:15

Hade stägning idag med... så nu har jag stängt fredag, måndag och tisdag...


Hämta J på basketträningen, sen ner till min träning och efter det hade vi möte angående UK för laget (uttagningskommité).


Just nu ruttnar jag på ALLT, det är tur att DU Jessisa finns som är så klok och vis och förgyller min tillvaro... DU känner mig utan och innan och hör precis när det är något... Tänk om jag var lika vis som DU!

Och så är jag så oerhört glad över att funnit en underbar person och vän hos dig Elin, det är super kul! Och så verkar vi vara så lika som personer oxå... I like it!!!


Just nu känns det som om jag vill gå och lägga mig för att vakna igen när det är sommar och sooool!!!


Kanske ska ta och ringa det där samtalet i morgon som jag har funderat på... Hm... det är inte lätt....


Och, tänkt om man var gjort av pengar, vad härligt allt skulle vara då....

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards