Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Nettan - 22 mars 2009 20:18

Ja, då var väl självförtroendet lite bättre igen då!

Var och spelade med reservlaget i Högdalen idag, och blev faktiskt MATCHBÄST! OCH så slog jag personrekord, hade 828 på 4 serier, vilket innebär 207 i snitt, det är bra med mina 176 i snitt som jag har på rankningslistan! Det var iaf super super kul att spela idag, våra jr är så himla glada och positiva och man blir stolt över att vara medlem i BK Mistral!


Det var även jätte kul att spela med min svägerska, vi var ett bra par i reservlaget och jag hoppas att jag får möjligheten att spela i det laget flera gånger!!!


Har samtidigt en liten son som INTE mår bra här hemma, han hostar, hostar och hostar. Ringde till Bromma närakut men de hade fullbokat hela kvällen. Jag har prövat ALLA hostmediciner som finns, t.om Cocilana.... (jag VET), men ingenting hjälper! Jo, han blev lite bättre den stunden som vi bubblade i badkaret... men sen satte det igång igen. Lider så med honom för han hostar verkligen HELA tiden.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards