Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Nettan - 2 mars 2009 21:10

Kom till jobbet i morse och fick veta att 3 personal var borta, 2 på min avdelning och en på en annan. KUL!

En vikarie ringdes in till oss och hon kom vid 9.30 Min andra kollega skulle börja en inskolning idag och en avdelning hade planering. Vi var alltså 3 ordinarie + en vikarie ute på gården med 3 avdelningar... Och KALLT var det, som fan!

I morgon kommer en av kollegorna tillbaka och vikarien var upptagen men sen kommer hon igen på onsdag och torsdag. Den andra kollegan blir borta hela veckan.

Hoppas att jag och K överlever bara, hela veckan är fullsmockad så jag undrar verkligen i vilket skick vi är på fredag. Ons och tors så är jag ju borta hela dagarna så jag klarar mig nog, det är nog värre för K stackarn, måste nog hitta på en fin "helgpresent" att muntra upp henne med på fredag, någon som har ett roligt förslag????


I morgon har lilleman basketträning igen och jag har styrelsemöte innan träningen och på onsdag är det föräldramöte på fritids...

Skönt med en bowlingfri helg så vi hinner fixa lite här hemma och så, blir nog några vändor till soptippen kan jag tänka mig. KANSKE att det blir lite bowling oxå men bara kanske...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards