Alla inlägg under februari 2009

Av Nettan - 10 februari 2009 18:09

Inte jag men jag har nominerat någon till:


Succén är tillbaka!

Så var det dags att återigen lämna den svenska vintern och åka söderut med Gry och ett gäng soltörstande tjejer.
Gry har bokat ett plan till värmen på Kanarieöarna.


Det blir heldagar på stranden, choklad och vinprovning och shopping i Las Palmas.
Förutom bad, sol och trevligt umgänge får våra tjejer träningshjälp, kosttips, styling tips, oförglömliga aktiviteter.


Känner du någon tjej som tycker är värd semester? Anmäl henne nu! Varje dag, 16 – 27 februari, ringer Gry upp de som ska få åka med.

Resan går från Arlanda till Kanarieöarna 28/2 – 5/3. Alla bor på fyrstjärnigt hotell i Playa de Amadores med underbar havsutsikt

----------------------------------------------------------------------------------------

Ja och VEM kan det då vara som jag har nominerat???

Finns bara EN person som kan känna sig säker!

 Tänker INTE tala om vem det är förrän tävlingen är slut...


Jonathan hörde om tävlingen på radion och tyckte det var så orättvist att bara tjejer fick åka, jag förklarade för honom om varför det var så och undrade samtidigt om inte han visste NÅN tjej som var värd att åka?

Han funderade länge och väl och svarade tillslut: - Jo, B (fröken i klassen), hon borde få åka...

TACK för det underbara son, tänk INTE på lilla mamma inte....

Av Nettan - 9 februari 2009 07:03

Herregud så trött jag är idag, skulle ge vad som helst för att bara krypa ner i sängen igen och sooooooooooova!!!


Skrev en uppdatering igår från lördagen men foton och såååå... hänger sig sidan såklart och allt bara försvann, blir så jävla irro när sånt händer. Får se om jag orkar göra om allt ikväll.


Jonathan är kvar hos farmor på landet så vi får se när han kommer hem igen, han hostar och hostar stackars liten.



Av Nettan - 7 februari 2009 09:07

Lördag morgon och bara lilleman och jag vakna!

Usch vilket tråkigt väder det är idag grått, grått och åter grått.

Egentligen skall vi åka till landet och lämna J hos farmor men vi har inte riktigt bestämt oss eftersom han oxå har börjat hosta så förskräckligt. Och så skall vi spela en tävling kl 16 i Brännkyrka men kanske det blir så att vi ringer och avbokar...


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det frukost innan melodikrysset börjar!

Av Nettan - 5 februari 2009 06:40

Så himlans trött! Tänk om manfick krypa ner i sängen igen...

Jobbar 8-16 idag, ska bli skönt att komma hem lite tidigare än vanligt.

Mannen är fortfarande sjuk men på bättringsvägen iaf, själv går jag och hostar och hostar och det känns som om det sitter nåt i bröstet...


Nu ska Jonathan göras iordning och snart skall vi åka.


Ha en bra torsdag - I MORGON ÄR DET FREDAG!!!!

Av Nettan - 2 februari 2009 20:55

fast den här gången är det makens tur, nu är det han som ligger med 39,2 graders feber...

Visst, jag var döende när jag var sjuk, men ni kan tänka er hur HAN är...

Shit, och så vet man att det kommer vara såhär i minst 3-4 dagar!!!


Har precis varit och spelat korpen, förlorade men jag är ganska nöjd med mitt spel iaf, om vi bortser från första serien vill säga.

Har styrelsemöte i morgon och sen är det träning, skall även försöka komma iväg på onsdag oxå och så skall vi spela en tävling på söndag.


Nu ropar maken efter glass så det är bäst att jag servar sjuklingen... 

Av Nettan - 1 februari 2009 22:22

Det ser inte ut som om det blir någon finalplats för maken.... Fast det är klart, åker man iväg när man har haft 38 graders feber sen igår så kanske man får skylla sig själv, eller????


Känner jag honom rätt så anmäler han sig till en till start senare i veckan.....

Ja ja, älskar honom iaf ´!!!!!

Av Nettan - 1 februari 2009 18:02

Upp tidigt som fan!

Samling i hallen 8.45 för att spela första matchen på Lidingö 10.00 Man önskar ju alltid att det skall bli en jämn och spännande match men sååå jävla spännande och jämt behöver det kanske inte bli, vi vann iaf med 11-9 och det tack vare att vi vann diffen i sista serien med 1 poäng!!!

Skönt iaf att åka vidare till Brännkyrka med en vinst för att möta Hammarby där 13.40 Också en mycket jämn och spännande match som tillslut slutade 10-10, vilket resulterar i att vi nu leder serien!!!!

Hoppas hoppas vi nu klarar av att ligga kvar bland de 4 bästa för då går vi upp till allsvenskan nästa termin...


Efter matchen körde jag Millus till Vallentuna där hon skulle hämta sin bil.

TACK underbara svägerska för att du följde med dit och tjänade ca 30-45 minuter på det!


Nu har maken åkt iväg till Vårby för att spela Djurgårdens internordiska, Super six... Hoppas att det går bra för honom och han går till final, om han sen vinner finalen så gör inte det heller något eftersom det är ca 40.000 kr i första pris...


Även stora sonen har varit och spelat idag och var matchbäst på 804 poäng, så himlans kul att han äntligen fick komma över 800!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards