Alla inlägg under februari 2009

Av Nettan - 19 februari 2009 22:51

FY FAN VAD KALLT DET ÄR UTE!!!!

NU VILL JAG HAR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!


Har varit och spelat korpen med stora sonen, vi vann 4 av 7 matcher så det är väl ganska ok måste jag säga.


Fredag i morgon och jag har min korta dag, jobbar 8-12 och det ska bli så himla SKÖNT!!! Har längtar lääänge efter den eftersom jag var sjuk sist för 4 veckor sen.Hämtar J i skolan när jag slutar och sen åker vi hem och sover en stund eftersom det är bowling i morgonkväll IGEN, ovanligt và???

Ni som läser här måste tro att den här familjen är HELT knäppa i skallen som spelar bowling morgon, middag, kväll... Ja, ibland känns det faktiskt som om vi LEVER bowling! Men det är ju så jädrans kuuuul!!!!

Av Nettan - 18 februari 2009 06:38

Börjar 7.15 idag och jobbar till 16.30

Har sovit jätte dåligt inatt och är så himlans trött just nu, fattar inte hur jag ska palla en hel dag. Ikväll SKA jag gå och sova TIDIGT! Ska försöka släppa alla måsten, krypa ner i sängen tiiiidigt, läsa lite ur boken och sen soooova!


Igår när jag kom hem från träningen så hade Tobias fixat min mail, good!

Men nu på morgonen så har den ballat ur IGEN! Bläää, saknar mina mail!


Nu gick precis stora sonens flickvän, fattar inte hur hon pallar att ta sig härifrån denna tiden för att ta sig till skolan i BRO!


På återseende, ha en bra dag mina vänner!

Av Nettan - 17 februari 2009 17:35

Shit vad kallt det har varit idag. Var ute ett tag på morgonen med barnen och sen även 1 timme på eftermidda´n. Nu är det dax för lite sooool och värme!!! Längtar till våren.


Idag är J´s basketträning flyttad till 18-19 (ist för 17-18), passar oss URDÅLIGT då våran bowlingträning börjar 19. Jag åker dit med honom och sen får T hämta. Från och med nästa vecka skall träningen vara 17.30-18.30, blir lite körigt det med...


Nu har jag så smått kommit igång med hemsidan jag skall göra, tyvärr så pajjade mitt outlook när vi installerade ett program igår så just nu nås jag bara på hotmail adressen. Hade glömt bort hur kul det var att hålla på med sånt så jag var helt lyrisk här igår och hade kunnat suttit hela natten om jag inte hade behövt gå upp och jobba idag.


Nu börjar det bli dax för oss att åka.

Av Nettan - 14 februari 2009 21:19

Det var ju det jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!


HEAT ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Om man slipper titta på dem bara.............

Av Nettan - 14 februari 2009 21:14

H . E . A . T!!!!!!!!!!!

Av Nettan - 14 februari 2009 08:42


Maken har åkt iväg till Sala för att spela bowling och jag ska gå upp och väcka Jonathan som har basket turnering kl 10 - 13.

Efter det så är det bara att kasta sig hem, nä måste stanna och köpa present för kl 15 skall han vara på maskerad...


Bowlingen igår gick åt H E L V E T E!!!!! Men jag är jätte glad för de andras skull som spelade så himla bra, hoppas att Millas resultat räcker hela vägen.

Så för min del blir det alltså inte någon final i morgon utan jag får tillbringa söndagen med High School musical på Göta Lejon istället, vilken inte gör någonting.

Av Nettan - 11 februari 2009 20:40

Ja, det är vad jag har skaffat idag!

Frågar mig fortfarande varför men kommer inte på nåt bra svar. Maken frågade mig för ca 14 dagar sen om jag skulle vara intresserad av att göra en hemsida åt hans arbetskamrats pappa.

Det skulle vara nåt enkelt och mest en info sida om hans bokföringsföretag.


Idag var vi där och pratade och det visade sig att det var lite mer än så och att det var två personer inblandade i företaget.


Så nu får vi se vart detta slutar, ska iaf göra ett försök och så får vi se om det blir nåt betalt sen.

Av Nettan - 11 februari 2009 06:38


Vaknade med jordens huvudvärk idag! Fattar inte hur jag ska orka jobba 07.15-16.30

Och ja, jag har tagit tablett men den har hjälpt föga så det är väl bara att pallra sig iväg till fritids först och jobbet sen.


Ikväll ska vi iväg till T´s arbetskamrats föräldrar, ska förmodligen fixa en hemsida till deras företag *kul*.Har saknat det en hel del att hålla på med hemsidor men tiden finns ju tyvärr inte längre, det var bättre förr *ler*.


Ha en bra dag allesammans!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards