Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Nettan - 27 februari 2009 19:21

Så himla skönt med fredag igen!

Sitter och väntar på att Johan ska komma och klippa sig, råkade visst klippa honom EN gång och efter det kommer han regelbundet tillbaka :).


Har varit helt ok att jobba idag, men har mest känt mig som en sekreterare fast det är bara kul, det var månadsbrev som skulle ut, telefonsamtal som skulle ringas och andra papper som skulle fyllas i. Fast det är alltid kul med lite omväxling! Nästa vecka har jag språknätverk på ons f.m och en annan föreläsning/utbild på e.m och hela torsdagen skall jag vara på pedagogisk dokumentations kurs, ska verkligen bli skit kul!


Nu ringer det på dörren, det är Johan som kommer, så nu ska jag leka frisör...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards