Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Shopping

Av Nettan - 26 februari 2009 19:56

Trodde jag att det skulle bli idag. Åkte upp till Vällingby efter jobbet och skulle möta svägerskan, gick och strosade lite för mig själv innan vi skulle ses. In och ut i affärer men inte hittade jag nåt inte...

Jo förrästen, en sån här:

Bild på present: Huvudmassör

Vet ni vad det är?

En HUVUD MASSÖR! HELT fantastisk!!!

Man kan även köpa den på nätet och på Time for you´s hemsida står det så här:

"Dess långa, smidigt böjliga metallarmar får det att kittla ljuvligt i hela kroppen ända ner i tåspetsarna. Du slappnar av skönt vardagens stress och bekymmer försvinner på ett ögonblick.

Huvudmassören är specialdesignad för att massera såväl de miljontals nervändar som finns i hårbotten, som nackens känsliga zoner, vilket orsakar en skönt rysande känsla som sprider sig över hela kroppen. Blodcirkulationen ökar, kroppen slappnar av och spänningsvärk, huvudvärk och andra lättare krämpor lindras. Dess användare talar också om ett positivt inflytande på koncentrations- och tankeförmågan och om hjälp vid insomningsbesvär. "

Och det är faktiskt sant, man ryser ändå ner i tårna av välbehag.

Köpte även badbomber på Stenders.

När jag kom hem låg även filmen High School musical 3 i brevlådan men den får jag vänta med tills lilla sonen kommer hem från farmor igen i helgen. På tal om helgen så försvinner hela lördagen med bowling igen, vi åker från hallen 07.15, spelar i Söderhamn 11.00 och i Hudiksvall 15.40, så hemma lär vi inte vara förrän vid 22 tiden på lördag. * Carina, jag vinkar och tutar när vi passerar*!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards