Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Nominerad...

Av Nettan - 25 februari 2009 06:41

Nu är det bara två dagar kvar tills Grys tjejplan går på lördag och nomineringen jag skickade in har jag inte hört ett dugg av, synd! Personen jag nominerade är verkligen värd att åka...

Däremot fick jag igår kväll höra att TVÅ personer har nominerat MIG *LER*, men inte där heller har jag hört något... Hade verkligen varit hur skönt som hellst att komma iväg i 5 dagar till Kanarieöarna och bara få bry sig om sig själv.

Just nu är det väldigt jobbigt här hemma med stora sonen och jag vet inte vad jag ska göra längre, orkar lixom inte kämpa längre och inte verkar det finnas någon hjälp att få heller förutom hans medicin som han inte sköter som han ska. Kan man säga upp sig som mamma????


På jobbet har vi varit två pedagoger på min avdelning i två dagar och det har faktiskt funkat kanonbra! Idag kommer en tillbaka så vi iaf blir 3.


Lilla sonen och maken ska åka till landet idag och pimpla, isen är tydligen 40 cm tjock där och jag hoppas verkligen att de får någon fisk iaf.

 
 
Ingen bild

Jessisa

25 februari 2009 08:19

Säga upp sig som mamma kan man inte, men ett par dagar semester kanske man kan ta ;=). Men man kan blicka framåt, det kommer ljusare tider. Har inga direkta råd än att det blir ljusare.

Skickar en massa kramar till dig och Stora J, för vem vet han kanske behöver en kram bara :=)

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
JESSISA

 
Nettan

Nettan

25 februari 2009 13:56

Om du hittar någonstans var man kan säga upp sig som mamma så hör gärna av dig . Hahaha!

Ha en bra dag !

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Mia

Mia

26 februari 2009 19:16

Har oxå funderat om man kan säga upp sig som mamma. Åtminstone för några dagar...
Jag har ju tänkt skriva till dig tusen gånger, men det blir bara ingenting av det...
Kram ska du ha iallafall!
/Mia

http://assarbrassarkorv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards