Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Dåligt samvete...

Av Nettan - 20 januari 2009 09:29

Hm...

Hur fungerar man egentligen?

Många är de gånger då vi på jobbet har klagat på föräldrar som lämnar in sina inte helt friska barn på förskolan,

- " att jobbet kan vara så viktigt" osv, osv...

Vad hände idag då?

Jo, jag lämnar en halvdålig J på fritids och upplyser personalen om att han inte mår så bra. Ring mig om det blir värre men mellan 09.00 - 10.30 sitter vi i möte med en specialpedagog!

Jag hinner bara till jobbet när telefonen ringer 08.20,

- Hej det är M från fritids, det gick visst inte så lång tid, och du som har möte och allt....

Åhhh, blir så arg på mig själv!

Ska ALDRIG mer klaga på att andra föräldrar gör så när jag själv gör likadant!

Gissa en mamma som åkte till fritids med VÄLDIGT dåligt samvete.


Så nu är vi alltså hemma igen och jag har alltså hela dagen på mig att fixa och dona här hemma, tyvärr så har orken flygit sin kos så jag måste ta och leta efter den först...

 
 
Nettan

Nettan

20 januari 2009 13:05

Ha, ha !
Så kan det gå.

ha en bra dag hemma !

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Carina

Carina

20 januari 2009 13:21

Haha jo men visst säger man så, hänt mer än en gång som du vet :-)
Men välj att se det som att du lärde dig något av detta istället för att ha dåligt samvete tycker jag, en erfarenhet helt enkelt! Kram och krya på "er"

http://skalet2001.blogg.se

 
Lina

Lina

21 januari 2009 09:06

Du är ju inte mer än människa! Hoppas han kryar på sig snabbt iaf. Många som är sjuka nu verkar det som.

Kram kram

http://morgonkaffet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards