Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Flänga runt dag....

Av Nettan - 29 december 2008 23:04

är precis vad jag haft idag!


Hade ställt klockan på 08.00 men orkade inte gå upp förrän vid nio.

Efter allt morgon ståhej så åkte jag iväg, BARNFRI eftersom storebror var kvar hemma och passade lillebror...


Kolla kakel/mosaik, byta bok på Coop, systemet(fick visa leg IDAG IGEN, börjar bli liiite tjatigt nu...), leta tapeter, K-rauta, Flügger, hem och hämta barn, tanka, Tobias jobb, äta i Vällingby, ÖB, Faringe såg, ICA och så hem igen....


Tapeter ja, ett HEMSKT påhitt! Nu är jag tillbaka till brun fondtapet men kan inte välja den ljusare eller mörkare enfärgade beiga tapeten till de andra väggarna. För övrigt så har vi kommit på att allt måste bredspacklas så nu väntar vi bara på att H kan komma hit och göra det...


Sålde gamla jätte tv´n idag också och T var och köpte den nya!


Fick även ett kärt kaffe besök av Jessisa ikväll och ett kärt telesamtal från Milla! Glad över att ni finns bägge två *love*!!!


Nu börjar jag ledsna på denna renovering och vill bara att allt ska vara klart NU!!!

 
 
Ingen bild

Milla

29 december 2008 23:24

Det var kul och prata med dig idag. Love you too, baby. Vi måste ses snart!
Ja, det är lite roligare att sitta här uppe och inte själv nere i källaren som jag gjorde förut.
Ska bli kul och se resultatet sen. Ops!!!!!

Kramar i massor

 
Nettan

Nettan

29 december 2008 23:29

Hoppas du får det lite lugnare imorgon.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Jessisa

30 december 2008 08:11

Love you too!!!
Synd bara att det är en bit emellan nu, men telefonen finns ju.

Du ska se att när det är klart så kommer du snart ha glömt hur lång tid det har tagit.

Sedan tror jag att ni kommer att mysa otroligt mycket vid ert nya köksbord...... Men tror att ni måste köpa lite lägre stolar.....

KRAM

 
Nettan

Nettan

30 december 2008 08:32

Va gullig du är.
Ja, vi har nog ett mer än mor och dotter förhållande min mamma och jag.
Och nu när vi är hemma bägge två så försöker vi göra lite roliga saker tillsammans.
Bla älskar vi att baka och laga mat, men det har du säkert redan förstått. Ha, ha !

Ja, en sån liten nätt vinst på 110 miljoner skulle inte sitta helt fel va !

Hoppas som sagt att du får en lungnare dag idag även om jag såg att du ska iväg på ett gäng turer även idag.

Lycka till med allt !

kramizar

http://hasselby.blogg.se

 
Ingela

Ingela

30 december 2008 09:38

Trillar förbi.. :)

http://nitton70sju.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards