Alla inlägg den 15 september 2008

Av Nettan - 15 september 2008 19:32

varför måste det vara så förbannat kallt i det här landet? Har ju frysit ihjäl idag!


Har varit på landet i helgen, eller från i lördags e.m, de släppte av mig där efter matchen i Norrtälje, ute var det 8,5 grader och INGEN värme var på i huset *brrr*. Det var bara att tända en brasa, alla värmeljus och så satte jag på ugnen och öppnade luckan medan elementen skulle bli varma. Efter ett par timmar kom T och J oxå ut.

Igår söndag var det jätte varmt i huset när vi vaknade tack och lov. Vi gick upp och åt frukost och sen tog vi båten ut en sväng för att fiska för sista gången den här säsongen, tyvärr blev det ingen fisk. Däremot så tog svärmor, J och jag en sväng ut i skogen senare och plockade kantareller...

Lite grann blev det i alla fall.


När vi gick där i skogen hittade vi något annat också, svärmor gick först sen J och sist jag, helt plötsligt så bara flyger J bakåt på mig och bara skriker! Förstod precis vad det var... Vanligtvis så har ju jag världens ormfobi men NU var jag ju TVUNGEN att vara sansad för J´s skull....


Jag var till och med så modig att jag kunde gå fram och fota den... Svärmor blev mäkta imponerad av mitt handlande. Ni som känner mig vet ju hur jävla rädd jag har varit men envis som jag är så har jag jobbat och jobbat med mig själv de senaste två åren, gissa om att jag kände mig STOLT när fotona var tagna! Men jag har FULL förståelse att J blev vettskrämd!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards