Alla inlägg den 11 september 2008

Av Nettan - 11 september 2008 20:46

Det är redan fredag i morgon!


Vad har hänt i veckan som gått då? (usch vad dålig jag är på att uppdatera).


Har ju glömt att berätta om min fina väska som jag fick av maken, DEN GICK SÖNDER!!!! Upp till Vällingby i söndags och reklamerade väskan, det fanns en lika dan i en av deras andra butiker så hon skulle ta dit den till på måndagen. Åkte upp och hämtade den nya efter jobbet och hem, då uptäcker vi att den förmodligen kommer att gå sönder på samma sätt, det är de fyrkantiga "stenarna" som lossnar... Så upp igen i tisdags för att reklamera ännu en gång, hm... Det slutade med att jag fick tillbaka pengarna och jag nu är utan väska för det fanns ingen annan som jag ville ha. Och jag som gillade väskan skit mycket! Sen i tisdags hade vi i styrelsen (bowlingen) ett intressant möte med SISU, känns som om det kan bli ett samarbete med dem i klubben.


Igår onsdag var mamma och jag på bio i Vällingby och såg Mamma Mia!!! Jag har tidigare sett svenska musikalen men filmen var bättre tycker jag... En riktig "Pretty woman film" som man kan se hur många gånger som helst! Den var verkligen SKITBRA!

Passade även på att handla lite på Gina Tricot innan filmen, det blev två linnen och två tunikor, den ena skall jag byta någon dag för det var inget jag gillade när jag kom hem (nej, jag prövar inte i affären, nästan aldrig).


Idag har jag varit iväg med min kollega till andra sidan stan (Alby) för hon skulle köpa köksbord + stolar på annons. Det gick jätte bra och nu är de hemma hos henne. (Tack Aija för en trevlig tripp)


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards