Alla inlägg den 4 september 2008

Av Nettan - 4 september 2008 21:52

Har jag tid hos kiropraktorn i V-By för nu har jag ONT i nacken!!! Hoppas att han kan hjälpa mig. Och så har jag ont i en tand som håller på att rotfyllas oxå, nu gör det fan mer ont än innan hm.... ska det vara så? Har länge funderat på att byta tandläkare men har man gått hos en så länge som jag så är det lite svårt, speciellt när man en gång i tiden har haft fruktansvärd tandläkarskräck, hos Bosse har jag ju gått i ca 20-22 år.... Men på senaste åren har jag inte varit så himla nöjd, vad gör man????

Av Nettan - 4 september 2008 21:37

ännu en gång så undrar jag vart tiden tar vägen????

Idag är det dag 4 i mitt rökfria liv, förstår inte varför jag började röka igen efter att ha slutat 3/8-97, det är ju hur knäppt som hellst. Började feströka igen i mars 06 och sen blev det bara mer å mer å mer.... Men men, nu har det iaf gått 4 dagar och det är bättre än inget. Samtidigt så har jag nästan helt slutat med kakor och div.kaffebröd som är en mycket stooor passion i mitt liv. Någon cykel har det inte blivit idag men däremot har jag köpt en kartong med ALLÉVO kick start shake

Tänkte att det kunde vara bra att ha när suget faller på som mest...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards