Alla inlägg den 3 september 2008

Av Nettan - 3 september 2008 21:32

Vaddå dag 3 undrar ni säkert? Ja, det är min 3:e RÖKFRIA dag idag :)

Visserligen så snusar jag ju men det har jag ju gjort hela tiden men rökningen har jag lagt av med iaf, bra vá?!


Cyklat har jag oxå gjort dessa dagar, på 3 dagar har jag gjort av med 490 kalorier, cyklat i 48 min och mätaren står på 21,84 km.



Av Nettan - 3 september 2008 21:26

ÄNTLIGEN har det börjat! Det jag faktiskt längtar efter år efter år...

Men vad i himelens namn är det för folk som söker?????

Och vilken chock man fick när man där i tv rutan ser en gammal "barndoms" kamrat, Henrik Norberg, what!? Hm... vet inte om det bara var jag som tyckte att han INTE kunde sjunga så värst bra och han var 1000 gånger snyggare när han var runt 12-13 år.

Ja ja, ska bli spännande att se hur årets IDOL blir då....


Av Nettan - 3 september 2008 19:54

7 årig bröllopsdag!

Grattis älsklingen för att du stått ut med mig i så många år!

7 år, var har dessa tagit vägen???

Fick iaf en helt underbar väska från en affär i K-fem huset i Vällingby, har länge gått och fluktat på deras väskor men tyckt att de har varit för dyra...

Tydligen så är det ett speciellt märke, fråga mig bara inte om vilket...

Och så fick jag dessa fina blommor

Av Nettan - 3 september 2008 19:39

Japp det är inhandlat och på plats. Tyvärr fanns det bara blå och jag som ville ha vita...

Blåmärket på benet sitter där det sitter men förövrigt så känns det nu ganska ok i kroppen förutom ett ställe i nacken som gör vansinnigt ont på morgonen när jag vaknar och vid vissa rörelser. Blir det inte bättre till nästa vecka så ska jag gå och kolla upp det hos kiropraktorn.

Av Nettan - 3 september 2008 19:28

som var i lördags var trevlig. Dock var jag ganska öm och mörbultad och kände väl inte för att festa så där super mycket, men lagom är bäst heter det ju.

Vi åt, sjöng och lekte lite. Det roliga är att det alltid är så himla trevligt med grannarna varje gång vi träffas så här.



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards