Alla inlägg under augusti 2008

Av Nettan - 2 augusti 2008 16:52

Kom hem från landet igår och fick ett raseriutbrott det första jag gjorde. Hade inte förvarnat stora sonen som varit ensam hemma med flickvännen i två veckor. Det såg ut som KRIGET här hemma! Blev så himla arg, ledsen och besviken. Det var saker ÖVERALLT! och så jävla smutsigt och FULLT med hundhår! Sååå vidrigt! Alltså dom är 18 och 19 år, då måste man ju ändå kunna begära att dom ska städa och hålla ordning?! + att dom har sovit i våran säng under tiden oxå. Så det första han fick göra var att börja städa, ja hon var inte här för tillfället utan var och hämtade mat åt hunden. När hon sedan kom tillbaka, tror ni hon hjälpte till att städa eller? NOPP, utan hon packade sin väska, tog hunden och åkte härifrån! Innan hon åkte hann jag säga till att de var två som hade bott här och då skulle de väl vara två som städade oxå?! Men icke då... Nu vet hon iaf att hon INTE är välkommen att bo här med sin hund längre och jag hoppas faktiskt ärligt talat att det snart tar slut mellan dem (får man tycka så?), han är värd någon mycket bättre och mogen tjej än vad hon är.


Hade även besök av världens goaste brorsdotter en stund igår kväll, men gud så fort tiden går, hon blir redan 8 månader på måndag! Hade velat träffat henne idag med men det hanns inte med, hoppas vi hinner i morgon och nästa dag och nästa dag och nästa........

Så här fin blev hon i linnet jag köpte på tradera.


Idag är det regn och grått ute men faktiskt ganska skönt. Vi har varit ute och handlat lite här och där och tar det bara allmänt lugnt nu, har även varit och fikat hos min farmor och farfar och det är alltid lika uppskattat när man kommer och hälsar på.


Måste även visa foto på min "egna" gurka. Förra lördagen när vi var hemma och packade om var gurkan ca 5 cm lång och smal som en pinne, igår när vi kommer hem ser den ut så här.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards