Alla inlägg under juli 2008

Av Nettan - 7 juli 2008 08:19

Gick och la mig igår med för hoppning om att det ryggonda skulle gå över under natten, men icke då... Har verkligen fått ryggskott! Tycker så synd om min underbara make som fick packa hela bilen själv när vi skulle åka igår och så fick han bära upp allt själv när vi kom fram, som tur var så fick han lite hjälp av sin kusin och ännu bättre var att hon hade 3 stycken Voltaren som jag fick, de har faktiskt hjälpt lite lite grann.

Medans jag låg och sov en stund igår eftermiddag så var svärmor här och packade upp alla 100 kassar och väskor, tack för det!


Idag ska det tydligen regna hela dagen, jätte kul! Och vi som åkte ifrån fjärren till satelitmottagren.... Men jag tror att T har fixat så vi kan titta på tv genom datorn istället, annars lär det inte bli en rolig dag.


JO, en sak till, jag har ÄNTLIGEN fått tag i det jag ville på Tradera, alltså jag har vunnit en auktion så snaaart får Sessan en super fin body.

Av Nettan - 6 juli 2008 11:44

Piss, helvetes, jävla, skiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tror att jag har fått RYGGSKOTT! Mitt i allt packande.... Går som en jävla fällkniv!


Återkommer senare med uppdatering

Av Nettan - 6 juli 2008 05:07

Ja, vad fan gör man vaken redan nu???


Vaknade för ca 30 minuter sedan har har INTE kunnat somna om, känns super kul! La mig vid 22.15 igår kväll och låg och lyssnade på Sommarprataren Jonas Wahlström, men somnade tyvärr efter ett tag så jag lyssnade inte färdigt, då var jag minnsan super trött men INTE nu inte...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, övriga huset sover ju så jag kan ju inte direkt sätta igång att damsuga som nästan är det enda jag har kvar att göra nu innan vi åker till landet. Och det känns ju oxå jätte kul, regnigt och 10 grader ute, är det sådant semesterväder vi ska få?


Idag fyller stora sonens flickvän år så vi ska väl ta och fira henne lite innan vi åker men jag hoppas att vi kommer komma iväg i skaplig tid.



Av Nettan - 4 juli 2008 22:45

har gått på semestern.


Kom hem till en liten son som låg och sov, stor son som var och badade och till en man som hade gått hem från jobbet för att han är SJUK! Slår nästan aldrig fel men han blir nästan jämt sjuk när det vankas semester!

 KUL, NOT! Fixade lite här hemma och lagade middag, tog en öl på altanen ute i solen och sen då? Jo, stora sonen + flickvän försvinner till sig, lilla sonen snickrar och maken går och lägger sig... ÅH, vad roligt!


Själv har jag varit och pratat med grannarna på bägge sidor, setat vid datorn, druckit mera öl, pratat med underbara Milla i telefon och packat ihop lite saker som skall med ut till landet. Nu tror jag ju visserligen inte att vi åker i morgon utan på söndag men det är skönt att ha det gjort. Och så sitter jag här vid datorn nu igen, SKÖÖÖNT.... Har radion på och ljuslyktorna tända som jag fått i present idag, lilla sonen håller på att somna nu så det är bara jag här i köket och det är så MYSIGT! Hade jag haft något speciellt ämne att skriva om så hade jag nog kunnat sitta här hela natten. Jag ÄLSKAR dessa stunder då det bara är jag, datorn och radion, myyyyyyys!


Förrästen verkar det som om vi om vi får låna husbilen v31 åker en sväng till Falkenberg, makens arbetskamrat har tydligen stuga där så eftersom vi ändå skulle till Ullared så tänkte vi hälsa på dem, synd bara att det är i slutet av våran semester, usch känns som om semestern kommer gå jätte fort. Jag har ju praktiskt taget varit ledig hela sommrarna nu två år i rad så det känns väldigt konstigt att bara vara ledig i 4 veckor denna sommar. Den enda fördelen jag ser med att fylla 40 om två år är att man som kommunalanställd får 28 dagars semester.


Nä,nu ska jag ta och surfa vidare... måste in på tradera och kika en sväng där jag för övrigt vunnit mina första auktioner sen jag blev "medlem" förra helgen, så nu väntar paket med flera tröjor till lilla J.



Av Nettan - 4 juli 2008 19:32

S..E..M..E..S..T..E..R!!!

 Men de här fyra veckorna kommer  säkert gå hur fort som helst.


Idag har vi haft en kanondag på jobbet, 20 barn och 5 pedagoger. God lunch, gott mellis och GLASS! Musik ute på gården hela dagen... Och så fick vi besök av Sessan och hennes mamma och pappa, dvs min bror, svägerska och brorsdotter *kul*, TACK för besöket, jag blev jätte glad!


Av Nettan - 2 juli 2008 08:19

SEN 4 veckors ledighet!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards