Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Nettan - 29 juli 2008 12:32

Vädret är inte det allra bästa idag, växlande molnighet och ganska blåsigt. Jag som ville ligga vid bryggan idag och åka båt. Nu är det inte så många dagar kvar på min semester så jag hoppas solen och värmen kommer tillbaka!

I morse gick Tobias och Mattias upp TIDIGT, redan vid 06.30 och tog båten ut och fiskade, resultat = 0. Nu har Marlie, Mattias och Saga åkt i väg och handlat, vi ska bli bjudna på taccos till middag och vi andra tre bara slappar. Dricker kaffe, spelar kort och just nu så lyssnar jag på nedladdade "sommarpratar" program. Det är verkligen sommar för mig, dessa sommarpratare. Häromdagen lyssnade vi på Manuel Knight, ett verkligen bra program och han sa några ord som jag nog alltid kommer bära med mig "If you want corn, plant corn"...


Nä, nu ser det ut som om solen skiner, ska passa på att gå ut och sätta mig och lyssna på sommarprataren som just nu är Måns Zelmerlöv....

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards