Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Nettan - 27 juli 2008 18:52

Det är precis som dom säger, borta bra men hemma bäst!

Kom hem från Gnarp igår, tvättade två maskiner och packade om igen för att sen åka direkt till landet. Så skönt att komma ut hit igen.

Hela huset var fullt med folk när vi kom men det droppades av allt eftersom. Marlie och Mattias var kvar över natten med alla barn för att sen åka hem imorse. Kanske kommer de tillbaka redan ikväll annars så kommer dom i morgon igen.


I morse packade vi kylväskan med ost/skink sallad, smörgåsar och dricka. Tog båten och åkte i väg. Vi var borta i 4 timmar och har haft det helt underbart i solen. Tobias började med att få en gädda som inte gick att rädda så den gav vi bort till grannen. Vi åkte till ett berg och åt våran matsäck och åkte sedan till den stora stranden och badade, det är ca 25 grader i vattnet.


Tog en tur ner i Åkersberga kanal oxå.


Nu när jag skulle ladda in dagens foton upptäcker jag att jag inte hittar min USB kortläsare, förmodligen ligger den kvar uppe i Gnarp för jag har letat i varenda väska utan att hitta den. *smartskalle*, det är ju bara 38 mil upp dit!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards