Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Nettan - 17 juli 2008 21:57

i morgon bitti går båten 9.00 från Kapellskär. Ska bli skönt att komma iväg barnfria ett par dagar. Hoppas bara inte att regnet kommer vräka ner för nån sol verkar det inte bli tyvärr...

Jag har redan problem med hur jag skall klara mig utan datorn i flera dagar men hur jag än vill kan jag inte kånka den med mig eftersom vi inte skall ha någon bil med oss. Älsklingen kommer nog ha en hel del att bära på eftersom jag inte får bära tungt. J kommer och hämtar oss vid färjan med sin båt och tar oss med till sitt ställe.


Idag har vi fått middag hos svärmor, helstekt entrecote, potatis och sås, så himla gott! Hon är nog världens bästa på att laga mat och alltid äter man så man håller på att spricka.


Måste även passa på att säga:

G*R*A*T*T*I*S till Marraj som fyller år idag! Hurra,hurra,hurra, hurra!!!!!

Gud så kul det var att prata med dig så länge igår, det var alldeles för länge sedan sist. Du e så himla gooooooo.


Och eftersom jag inte kommer ha någon dator i morgon så säger jag även:

G*R*A*T*T*I*S till världens bästa JESSISA, hoppas du får en underbar födelsedag med många fina presenter och massa med god tårta! HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards