Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Nettan - 7 juli 2008 23:04

Och det är så mysigt!


Men jag måste erkänna att efter många timmar inne så blir man lite rastlös tillslut, iaf när man är 7 år och har massor med spring i benen. Ja , till och med jag börjar känna mig lite rastlös faktiskt även fast det fortfarande gör ont i ryggen.

Vad har vi gjort då?

Lyssnat på radio

tittat på Nickelodeon (enda kanalen som har funkat utan fjärrkontroll till boxern)

spelat A-Ö

spelat Canasta (med farmor/svärmor)

ätit spagetti med carbonara

läst Mia Törnbloms nya bok (iaf halva)


Hoppas jag är bättre i ryggen i morgon och att det är lite bättre väder för två dagar inomhus tror jag är mer än vad vi klarar av.

Av Nettan - 7 juli 2008 11:46

Sitter inne och myser. Brasan sprakar, ljusen tända lite här och där, regnet smattrar på taket och vi spelar "vanliga" sällskapsspel - det är faktiskt ur mysigt. Även fast ryggen värker så jag håller på att gå sönder.

Av Nettan - 7 juli 2008 08:19

Gick och la mig igår med för hoppning om att det ryggonda skulle gå över under natten, men icke då... Har verkligen fått ryggskott! Tycker så synd om min underbara make som fick packa hela bilen själv när vi skulle åka igår och så fick han bära upp allt själv när vi kom fram, som tur var så fick han lite hjälp av sin kusin och ännu bättre var att hon hade 3 stycken Voltaren som jag fick, de har faktiskt hjälpt lite lite grann.

Medans jag låg och sov en stund igår eftermiddag så var svärmor här och packade upp alla 100 kassar och väskor, tack för det!


Idag ska det tydligen regna hela dagen, jätte kul! Och vi som åkte ifrån fjärren till satelitmottagren.... Men jag tror att T har fixat så vi kan titta på tv genom datorn istället, annars lär det inte bli en rolig dag.


JO, en sak till, jag har ÄNTLIGEN fått tag i det jag ville på Tradera, alltså jag har vunnit en auktion så snaaart får Sessan en super fin body.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards