Alla inlägg under juni 2008

Av Nettan - 22 juni 2008 20:28

fast i det här fallet är det nog inte så, längtar redan tillbaka till landet och ville INTE åka hem idag. Men nu är det bara att jobba hela veckan för att åka ut på fredag igen, då skall vi ju även vara barnvakt så lilla J ska ha sin kompis M med sig, det ska bli skönt!


Tack Marlie och Mattias för en kanon helg, längtar till semestern då vi skall vara där tillsammans igen! Och som Tobias sa igår, VI HAR SAKNAT DIG MARLIE och jag är jätte glad över att du är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!

Av Nettan - 21 juni 2008 01:04

Hur ska det här sluta`? Ensam i det stora huset och alla ligger å sover... Jag mår piss och kämpar för fullt mot ett ångetanfal. Vill INTE ha ett nu med hela huset full med folk.


Nä, orkar inte skriva om det ens,,,tar för mycket på krafterna som jag måste ha kvar för att rida egenom denna storm....



Av Nettan - 19 juni 2008 21:15

men vi är iaf framme på landet, allt är uppackat och brasan är tänd. Just nu sitter jag ensam ute på altanen och hör regnet smattra "lite" på taket, *MYS*!

Än så länge är det bara vi här men i morgon blir hela huset fullt med folk, eller just det ja, T´s bror med sambo och dotter skulle TROLIGTVIS komma senare ikväll så vi får väl se...


Som rubriken säger så har jag inte riktigt kommit till ro ännu, och det har min uppmärksamme man märkt på en gång. Jag är utav den sorten som har väldigt svårt för att koppla av ordentligt när tillfälle ges men jag hoppas den rätta känslan infinner sig i morgonbitti när jag vaknar.


Stora sonen är kvar hemma för att åka till Ekerö i morgon och fira midsommar med "våra" vänner, känns lite konstigt men han fyller ju dock 18 om 3 veckor!!!! Som tur är så är ju min bror och svägerska med där ute och kan hålla lite koll, inte för att jag är speciellt orolig men det är ändå skönt att veta...


Nä, nu är friden slut här ute på altanen, lilla J och hans syssling kom ut och började kasta pil.

Förhoppningsvis så blir det mer skriva i morgon.


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



Av Nettan - 18 juni 2008 23:15

sen är det midsommarafton!


Har idag varit och handlat det sista som vi skall ha med oss ut till landet i morgon, endast 1304:-, FAN vad dyrt allt har blivit!


Packa får jag göra i morgon när jag kommer hem från jobbet, jobbar visserligen till 16 men vi har ingen brådska ut. Det får ta den tid det tar...


Blev så himla glad på jobbet idag, min kollega I kom med en påse med en pelargon och en flaska mousserande och ett jätte gulligt skrivet kort, tusen tack!


Snuff var även förbi med några påsar med kläder, några kunde jag ha men mycket gick att kasta, tack Karin för dessa :)


Om vi inte hörs så GLAD MIDSOMMAR alla kära vänner!


Och MARLIE, nu är det inte långt kvar :)


Av Nettan - 17 juni 2008 17:25

när jag har lite tid och ork och lust!


Borde egentligen börja med sillen som jag skall lägga in till midsommar och så ska jag göra en Jansson men matlagningslusten lixom bara försvann efter att jag gjort fiskgratäng som står i ugnen just nu.


BARA två dagar kvar nu att jobba, sen midsommar! Ska bli super skönt att vara ledig i några dagar, sen är det bara två veckor kvar att jobba efter det, sen är det semester *wiiie*, guuuud vad jag längtar!


Längtar även till midsommar för då kommer ju Marlie och familjen ut, ska bli så himla kul att umgås igen och jag känner på mig att det kommer bli super trevlig och precis lika tokigt som det var en gång i tiden, eller vad säger du lillstumpan?

Av Nettan - 16 juni 2008 22:11

Ja, det är sant!

Bara det att jag har NOLL lust till att blogga just nu (igen!), så det blir inte mycket allt av det för tillfället.


Men jag kikar in hos er andra lite då och då men är VÄLDIGT dålig på att lämna kommentarer, ja jag vet att det är SKIT tråkigt men så är det för tillfället....

Av Nettan - 7 juni 2008 19:57

The world was on fire
No one could save me but you.
Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you

No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
No, I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

What a wicked game you play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you
v And I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart]
And I don't want to fall in love
[This love is only gonna break your heart]

{World was on fire
No one could save me but you
Strange what desire will make foolish people do
I never dreamed that I'd love somebody like you
I never dreamed that I'd lose somebody like you

No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart
No I don't wanna fall in love
[This love is only gonna break your heart]
With you
With you

Nobody loves no one

Av Nettan - 6 juni 2008 01:59

oj oj oj... vad klockan går när man har roligt!


Har varit gräsänka i två dagar nu och tiden bara rinner iväg, idag slutade jag 15.00, hämtade lilla J och åkte sen till centrum och handlade. Hem, slappade lite och gjorde sen middag, köttfärspizza som är en favorit av alla utom maken. Mamma och pappa kom förbi en snabbis och sen åt vi.

Stora sonens flickvän är här och även hans kompis L kom, vi spelade lite kubb och svartepetter. Erik och Gurra kom och tog några öl och tur var väl det för vi var OTROLIGT uttråkade!!! Tänk vad lite trevligt sällskap, lite öl och lite youtube.com kan göra kvällen mycket trevligare.


ETT STOOOOOOOOOOOOORT GRATTIS TILL GURRA SOM IDAG FYLLER 20 ÅR!!!!


Lääääääääängtar så himla mycket till i morgon när det är fest i bowlinghallen, fan vad kul det ska bli. Köpte Revigör idag för säkerhets skull, kan nog behövas.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards