Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Nettan - 4 juni 2008 22:47

jag skulle ju gå och lägga mig för lååååång tid sedan.... Hm.... det har inte gått så bra.


Duschade med lilla J, pratade med en granne, pratade med nästa granne och har sedan surfat runt lite här och där. Kom på att jag skulle ladda upp foton från helgen så det har jag gjort nu.


Bilder från datarummet, före:



Efter:

 

 Födelsedagsbarnet! Vem kan tro att hon fyllde 70 år???


Min mans brors dotter dotter...

 Första fiske/båtturen för sommaren, här är lilla J och stora sonens flickvän


Erik fiskar!

 

Bröderna brothers!


 Svärmors hus och brygga från sjön...

 En nyduschad Tilda!


Av Nettan - 4 juni 2008 20:04

Det är ju bara så himla underbart!!!! Jag verkligen äääääääääälskar det här vädret!!!!


Idag åkte mannen till Pernu/Estland för att vara borta till på tisdag i nästa vecka. Det är en stor bowlingtävling som skall gå av stapeln där, man kan ju alltid hoppas att han kommer hem med en lite prissumma, iaf att han kommer hem med MASSOR av presenter till mig :)


Hade stägning idag på jobbet vilket gör att jag får sluta 15.00 i morgon istället för 16, SKITSKÖNT!


På fredag är det "partaj" i bowlinghallen, lilla J ska då sova hos sin farbror och hans sambo och stora J får sova hos flickvännen. Själv kommer jag ha nattgäster här bestående av underbara Jessisa och Pär! Fan vad kul det ska bli, längtar super mycket!


Nä, nu är det dax att få lilla J och mig i duschen och sen ner i säng, ska bli mysigt att få ha honom i sängen utan trängsel i flera dagar nu.



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards