Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Nettan - 29 maj 2008 21:02

VARFÖR har man aldrig den tiden man vill????

Tänk å vinna massor med miljoner så man kunde vara hemma och göra precis det man vill...


Efter jobbet idag åkte lilla J och jag till Vällingby för att köpa en present åt makens moster som firar sin 70 års dag på lördag. Blev även lite kläder till lilleman och en burk med pärlor till mig så jag kan göra armband. Sen hem till mamsen för att hämta lite tyger, köpa pizza på vägen hem och sen börja packa för i morgon då vi åker till landet. Har inte varit där sedan förra året så det är ju en del som skall med. Men just nu bara orkar jag INTE packa, inte ens tänka på allt men vad ska man göra? Jobbar ju till 16 i morgon och vill inte komma iväg allt för sen heller, plus att vi även ska försöka få i båten oxå när vi kommer ut i morgon.

Har i alla fall ringt till makens kusin som har hyrt vårat bärbara bredband under vintern så det kommer vi ha i helgen så jag kan ta med mig datorn. Förmodligen så kommer det väl vara 1000 grejer att göra så vi får väl se hur mycket datatid det kommer bli.

Av Nettan - 29 maj 2008 06:55

och det är dax att åka till jobbet. Vill egentligen bara vara hemma och fortsätta att röja. Nu är snart datarummet klart och då kommer det upp foton så ni får se den ENORMA skillnaden!!!


Ha en trevlig och solig dag där ute!


Höll ju på att glömma GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JESSAN!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards