Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Nettan - 18 maj 2008 13:06

Japp, det är faktiskt SANT! Efter alla alla år så lyckades jag äntligen knipa första platsen, 26 poäng före 2:an och 3:an 4 poäng efter henne. Sååå GLAD!


Efter 8 serier bowling i Eskilstunas bowlinghall bar det iväg till hotellet, upp på rummet och packa upp och öppna första Smirnoff Iceén, mmmm... Sen ner till relaxavdelningen.


Ännu mera dricka och en massa umgänge och bad, super kul hade vi. En av mina bästa vänner passade även på att fria till sin sambo, hon hade skrivit på en papptallrik med en massa nötter på så när han fått i sig nötterna så stod det " J, vill du gifta dig med mig?/M", usch jag blev så chockad och rörd så tårarna bara sprutade! Och så klart svarade han JA!


Efter badet var det upp på hotellrummet igen och göra sig iordning, för klockan 19 skulle det vara prisutdelning i baren och så här glad blir man när man kommer ETTA!


Maken som kom tvåa i sitt lag blev lika glad han


Efter det var det dax för middag, till förrätt så var det lax med massa grejjer som jag tyvärr glömde fota och till varmrätt var det kött buffé, och det var verkligen super gott!


Efter maten var det liveband som spelade och en massa dans, vid 22.30 hade jag fått nog och var dödstrött så maken och jag gick upp till rummet medans de andra festade vidare. Gissa om att vi har en super nöjd stor son som fick vara med och även lyckades komma in på "Harrys" där det var 23 års gräns.


Så hela familjen är mer än nöjda efter denna helg och vi längtar redan till nästa års KM, vart det nu går någonstans.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards