Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Nettan - 16 maj 2008 22:04

och som ni märker så backar jag tiden lite här i bloggen, backar tillbaka till i fredags.


Stora J och jag hade tid kl 14 på neuropediatriska på KS, äntligen verkar utredningen vara klar, svaret blev som jag trodde - ADD = ADHD utan hyperaktivitet och impulsivitet. Begåvningshandikappet som han blev tilldelad för ett år sedan, alla prover och tester han nu har gått igenom visar att han har precis lika begåvning som var 5:e svensk = NORMALBEGÅVAD! Så himla skönt!!!


Nu är det medicinering som gäller och det är något som jag har varit fast besluten om hela tiden, han har nu tagit 2 tabletter och även om ni tror att jag inbillar mig så har jag REDAN fått en ny son, så jävla UNDERBART!!!!

Många tycker säkert att vi gör fel som ger honom sådan medicin, men om han hade varit cancersjuk, vem hade då tvekat att ge honom strålning även fast det finns risker med det oxå?


Jag är så himla nöjd och glad att det redan har gett positiva resultat och jag hoppas att det kommer bli ännu bättre.....

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards