Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Jag är GRAVID....

Av Nettan - 15 maj 2008 21:02

med en liten tjej.... Och hon kommer någon gång i slutet av oktober, början av november!!!


Ja, så känner jag mig iaf just nu, är hur svullen som helst och ser precis ut som om jag är i 3-4 månaden, blä vad trist det här är och det har liksom bara "kommit" dit, det sväller över både i fram,bak och på sidorna, har jag legat konstigt i natt eller så? För det fanns ju inte där igår, eller gjorde det det? Hm... kanske har funnits där senaste veckan/veckorna hm..... NEJ, det har det INTE. Skulle handla kläder idag med, visste ni att de har gjort ALLA storlekar MINDRE i affärerna, varför gör dom så???? Att jag äter minst en glass strut om dagen med strössel på kan ju inte göra någon skillnad, det konstiga är ju bara att jag egentligen inte är så förtjust i glass....


Tog mannen med mig på en rask promenad förut, SKÖNT! Är min gravida mage borta tills på lördag då tro när det är full fest hela dagen? 


 
 
Ingen bild

Camilla

15 maj 2008 21:21

Du e sjuk!!!
Ska Jennifer få en kusin???
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Loppan

Loppan

15 maj 2008 21:36

Åhhh så lurad jag blev först.. *s*..

Ja, tyvärr är det så att du inte blir yngre och kroppen ändrar sig.. men promenader kan nog göra susen..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Ingen bild

Mia B

15 maj 2008 21:51

Oj, oj, oj...vilken rurik!! Höll ju på att få hjärtsnurp ju!!!! Men jag samlade mig och läste vidare...

Men skulle det inte vara mysigt med en liten bebbe till? ;-)

Hoppas ni får riktigt roligt i Eskilstuna.
Kramis/Mia B

 
Pia

Pia

15 maj 2008 22:26

Luras inte så där! =)

http://piae1959.home.services.spaces.live.com

 
Ingen bild

Marina

15 maj 2008 22:39

VA?

 
Marlie

Marlie

16 maj 2008 07:49

VA? :)

Du får väl inte luras, din tok!

http://nogg.se/marliie

 
Ingen bild

Mia

16 maj 2008 14:27

Glass är värsta kaloribomben... Jag gick ner 15 kg. Sedan kom Tip-Top tillbaka i glassortimentet... Gissa om mina kilon sprang tillbaka på mig!! :-(
Kram Mia

 
Marlie

Marlie

17 maj 2008 08:22

Ja det känns faktiskt mycket bättre än jag trodde, ville ju inte alls ha omsorgsplats först - men man inser ju att man inte kan gå hemma jämt. Och sen behöver ju barnen få komma ut och leka och lära sig allt som hör till.

Hur går det för J i skolan?
Hur är det med stora J, hur funkar livet? Vad pysslar han med nu?

Skulle vara jätte roligt att ses faktiskt!
Nu ska jag åka till jobbet. KRAAMAR!

http://nogg.se/marliie

 
Loppan

Loppan

17 maj 2008 09:58

Tack Vännen min för grattiset... Det är sååå skönt så nu ska vi äntligen kunna planera in årets semseter.. vi kommer ju inte kunna ta oss speciellt långt, blir väl att vara hemma.. men att vi kan HA semester ihop käns så underbart..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Ingen bild

Mia

17 maj 2008 14:28

Hej Nettan!
Ja, jag har msn; bulgur_vega@hotmail.com

Kram Mia

 
Ewe m. Jonathan

Ewe m. Jonathan

17 maj 2008 20:33

Haha va du luras! :D

http://www.frokendalarna.se

 
Carina

Carina

19 maj 2008 18:50

JO nog vet jag att de gjort alla storlkekar mindre allt, undrar bara varför???

Åhh nej, visst är det ett trist yrke vi har med tanke på att man blir sjuk gång på gång,
blir ju psykiskt till slut känner jag!
Kram och krya nu på dig igen :-)

http://skalet2001.blogg.se

 
Tilda

Tilda

20 maj 2008 19:57

Det där med storlekarna.. det kan kanske vara så att det är inte du som blir större, utan världen runt omkring dig krymper? Hmm.. fundera på det du :P Om inte annat så är det en strålande bortförklaring!

http://kallamigtilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards