Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Nettan - 3 maj 2008 21:43

Första gången i mitt liv har jag fått ringa 112, OJ vad spännande det var.

När vi skulle åka till ÖB idag så kom vi till rödlyset vid centrum och vi ser att det ryker från ett av höghusen, istället för att svänga vänster åker vi rakt fram... och där på en balkong så brinner det för fullt.


Gissa en som ringde 112 på en gång....


Ringde till och med till Aftonbladet och sen mailade in dessa foton, får se om de kommer med i läsarbilden.... men jag tror inte att det kommer med eftersom det inte spred sig in i lägenheten. Men men, vi får se.....

Av Nettan - 3 maj 2008 09:25

Herregud vad dålig jag är att skriva här nu för tiden... Och ändå har jag varit ledig sedan 14.30 i onsdags, SUCK! Jag tycker ju själv det är så roligt att gå in till alla andra och läsa och tycker att de skall uppdatera ofta, men så gör jag ju inte ens det själv.


För en vecka sen hade vi i alla fall dop för Sessan, en MYCKET duktig liten tjej som inte sa ett enda pip i kyrkan, bara flörtade med prästen hela tiden. Själv så hade jag träningsverk i två dagar i högra armen, det är lite påfrestande att stå och hålla 7770 gr så länge.


Annars har det inte hänt så värst mycket, denna helgen har varit lugn och skön. I onsdags åt vi gott och sen gick vi ner till brasan och vann en massa nallar till Sessan. I torsdags var fam.Carlsson- Christensen här på middag och trevligt umgänge. Igår lekte lilla J med sin kompis M nästan hela dagen, vi kunde då passa på att åka till IKEA och köpa nya kuddar, gardiner och en lampskärm. Är supernöjd med gardinerna och lampskärmen i köksfönstret!


Vad händer idag då? Egentligen skulle vi behöva åka till landet och lägga i båten men samtidigt så har vi en del att göra här hemma, som tex städa altanen och tvätta den med högtrycket. Än så länge ligger mannen och sover så vi får väl se vad som händer sen när han vaknar.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards