Alla inlägg den 1 april 2008

Av Nettan - 1 april 2008 16:03

och så även i morgon. Trodde faktiskt att jag skulle gå och jobba i morgon men har ännu feber och helt orkeslös, eller ja emellanåt så får jag ett litet ryck så två maskiner är tvättade och en sockerkaka bakad. Nu skall jag börja göra middagen, idag blir det spagetti med carbonara, lilleman får falukorv.


Fick hem någon slags "måbra" reklam tidning, i den var det en artikel om depression och denna kvinna hade ätit någon slags rosenrot och blivit bättre, så in i skåpet med all medicin och visst fanns de där, 4 kartonger med Rosenrot Extra, har nu tagit en och skall försöka komma ihåg det nu varje dag för att se om jag mår bättre.


Träningen på WC, men så kan man ju inte skriva, det är ju inte på toa jag tränar, utan på World Class som jag skulle sätta igång med hm.... Nästa vecka kanske... Om jag är frisk då vill säga förståss.

Av Nettan - 1 april 2008 13:38

PER på födelsedagen!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards