Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Sovit halva dagen

Av Nettan - 31 mars 2008 22:24

har jag gjort idag. Vaknade i morse och mådde inte alls bra, ont i halsen, huvudet och såååå trött. Lilla J fick vara hemma med mig för jag ORKADE helt enkelt inte åka och lämna honom, tänk vad bra det är att 6:års verksamheten är frivillig! Så idag har jag sovit, sovit och åter sovit + tittat på film. Känner mig lite bättre nu men är fortfarande helt slut i kroppen, har liksom ingen ork utan känner mig bara kraftlös från knopp till tå...


I lördags hade vi en riktig mysdag, sovmorgon och sen till Vällingby. Hem igen och städade vardagsrummet, hur ofta flyttar ni på eran soffa och dammsuger där? Jag kan då säga att våran hörnsoffa flyttar vi inte allt för ofta på.... det såg ut så här:


FYYYY vad ÄCKLIGT! Undra om vi är ett fall för Rent hus snart? Nu är det iaf städat i varenda hörn och vrå i det rummet så nu kan vi andas utan problem där.


I söndags var maken och jag och spelade en mixtävling i Rinkeby, det gick sådär, vi är nöjda men hade kunnat spela lite bättre (eller HAN hade kunnat!)

I Rinkeby har dom många roliga affärer, jag fick ett par nya stövlar av T, skithäftiga, massor med detaljer på och ca 10 cm klack + att jag hittade en såååå snygg peruk som jag oxå fick, trivs kanonbra i den.


Ja, det var väl lite av det som har hänt här de senaste dagarna. Kanske att jag återkommer i morgon redan.

 
 
Ingen bild

Mia B

31 mars 2008 23:22

Hej!!
Bakom soffan...där kan det samlas mycket skit...men jag är faktiskt rätt duktig på att städa där.

Ååhh, vad fin du är i det långa håret! WOW! Det passar dig. :-) Samt dom nya (nu gamla) glasögonen på plats = skitsnygg!!

Ha det bäst nu!!
STOR kram...

 
Carina

Carina

1 april 2008 07:19

Hehe det där ser ju ut som det gjorde här hemma bakom vår hörnsoffa :-)
Var till doktorn igår och är sjukskriven till och med måndag nästa vecka, sitter i och vill inte alls ge med sig detta,
välkommen in i dagisvärlden Nettan :-)
Krya på dig kram, Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingen bild

Carina

1 april 2008 07:19

Ny frisyr förresten?

 
Mia

Mia

1 april 2008 09:58

Ja, man undrar var allt skräp kommer ifrån... Jag dammsuger varje vecka under vår soffgrupp, men det är lika hemskt varje gång...:-(
Snygg peruk! Jag skulle oxå vilja ha en med långt böljande hår. Är trött på min halvrisiga halvkorta frisyr.
Kram Mia

http://assar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards