Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Rubrik saknas

Av Nettan - 16 mars 2008 22:14

Gick upp redan vid 8 i morse, skulle ju skjutsa stora J + Gurra till bowlinghallen då de hade samling 9.30 Innan jag åkte så ringde jag Bromma Närakut för att boka en tid till lilla J som fortfarande var dålig. 5 före mig i kön.... det slutade med att T fick ta över och vi var tvugna att åka....

11.15 fick vi tid så de hämtade mig i bowlinghallen. Dr var ganska säker på halsfluss men snabbprovet var neg. Så i morgon och på tisdag skall jag vara hemma med honom sen på onsdag hoppas vi att han kan gå till skolan igen.

Visst e han go när han sover i sin renbäddade säng? *ler*


Och vet ni vad som bor i utrymmet under våran trapp?

Där, nästan precis i mitten av fotot ser ni den....

Hua... Inget för dig precis kära lillebror (om du läser detta).


JA, en sak till måste jag ju skriva om.Det är så att jag KANSKE ska bli fritidshus ägare (läs vi). Min gudmor och hennes man skall göra sig av med sitt hus i Gnarp, ja grann huset med min farmor och farfars, det som pappa fick av dem i höstas. Och om priset blir det rätta som vi hoppas på så skall vi köpa det av dem. Känns jätte kul och spännande, visserligen kommer vi nog inte vara där så himlans mycket eftersom det ändå är ca 35 mil att åka men om priset är det vi tror så spelar det ingen roll.... Tror jag har foto på det någonstans så jag kan lägga upp det här och visa.

Jo, här har jag ett.

 
 
Ingen bild

Camilla

17 mars 2008 08:13

Hej!

Hoppas att J blir bättre... Jag vet hur det är att ha halsfluss... Haft det för många gånger i mitt korta liv... ler...
Nu ska jag göra mig iordning....

Men vi hörs...

Kramar

 
Ingen bild

Sandi

17 mars 2008 16:33

Hejsan, kom in av en slump i din blogg när jag sökte på sillshots.
Skulle så gärna vilja ha receptet till påsk, men har tappat bort den jag hade i Jul. Såg under rubriken glöggmys att ni hade fått det hos en vän, finns det någon chans att du skulle kunna få tag i receptet och kanske maila mig?
fam.backman06@hotmail.com
Med vänliga hälsningar Sandra

 
Marina

Marina

18 mars 2008 07:23

HUA.....jag vill inte vara under trappan!!!!
KRAM
M

http://www.minakanel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards