Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Nettan - 16 mars 2008 22:14

Gick upp redan vid 8 i morse, skulle ju skjutsa stora J + Gurra till bowlinghallen då de hade samling 9.30 Innan jag åkte så ringde jag Bromma Närakut för att boka en tid till lilla J som fortfarande var dålig. 5 före mig i kön.... det slutade med att T fick ta över och vi var tvugna att åka....

11.15 fick vi tid så de hämtade mig i bowlinghallen. Dr var ganska säker på halsfluss men snabbprovet var neg. Så i morgon och på tisdag skall jag vara hemma med honom sen på onsdag hoppas vi att han kan gå till skolan igen.

Visst e han go när han sover i sin renbäddade säng? *ler*


Och vet ni vad som bor i utrymmet under våran trapp?

Där, nästan precis i mitten av fotot ser ni den....

Hua... Inget för dig precis kära lillebror (om du läser detta).


JA, en sak till måste jag ju skriva om.Det är så att jag KANSKE ska bli fritidshus ägare (läs vi). Min gudmor och hennes man skall göra sig av med sitt hus i Gnarp, ja grann huset med min farmor och farfars, det som pappa fick av dem i höstas. Och om priset blir det rätta som vi hoppas på så skall vi köpa det av dem. Känns jätte kul och spännande, visserligen kommer vi nog inte vara där så himlans mycket eftersom det ändå är ca 35 mil att åka men om priset är det vi tror så spelar det ingen roll.... Tror jag har foto på det någonstans så jag kan lägga upp det här och visa.

Jo, här har jag ett.

Av Nettan - 16 mars 2008 00:39

har jag ju haft i perioder under flera år nu och nu är det en sådan period igen, och jag kan lova att det tar på krafterna... Men men, sova får man göra i graven har jag hört.


Vad har hänt sedan sist då?

Massor och ingenting kan man väl säga, har iaf inte haft tid och ork att bloggat något, känns som om jag inte hinner med mig själv ens just nu.


I måndags spelade jag korpen, och vi vann.


I tisdags var det träning.


I onsdags var jag med Sessan + C på babysim, så himla kul! Hon var super duktig och nästa onsdag ska de dyka för första gången så då skall jag med igen.


I torsdags var jag iväg till ONOFF och köpte ny cd/kassettradio till jobbet, sen ner en kort sväng till bowlinghallen då stora J spelade korpen.


I går fredag, ringde de från fritids och sa att lilla J var sjuk, ringde T så han fick hämta honom. Stannade i centrum på väg hem och handlade, lagade middag och hade sedan mys i soffan med en sjuk liten J.


I dag, lördag hade T match 10.00, jag var då hemma och städade och tog hand om J och sen hade jag match 15.20 mot Rosen från Gotland och VI VANN!!!

Kvällen tillbringades först med lite Yatzy och sen i soffan och melodifestivalen, och visst var det självklart att det för en gångs skull var RÄTT LÅT SOM VANN!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards