Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Nettan - 1 mars 2008 20:28

Håller han ännu tro? Nordman alltså........


Börjar ju ok iaf,


Åhhhhh ÄLSKAR hans röst,


men UJ vad gammal han har blivit,


nja... någon schlager är det nog inte, men jag gillar låten!


Tror tyvärr inte att han går vidare.......

Av Nettan - 1 mars 2008 20:04

i soffan framför tv´n och melodifestivalen.


Maken är på Ljunglöfska Slottet med bowlinglaget i kväll så honom skall jag hämta lite senare i kväll.


Vi har laddat upp med Pepsi, chips, dipp och godis. Till middag har vi ätit färdig grillad kyckling med pommes *mums*.


I morgon är det dubbel hemma match som väntar så jag måste även hinna med att stryka mina bowlingkläder i kväll.


Nä, nu börjar tävlingen.

På återseende
Av Nettan - 1 mars 2008 16:03

som inte tog med kameran igår, tänkte verkligen göra det men så ändrade jag mig i sista sekunden. Jag som alltid har den med annars...


Maten var super god, tyvärr så gör man ju misstaget att bara vräka i sig på en gång och så tar det ju bara STOP helt plötsligt. Men 138 kr var det värt och dit går jag gärna flera gånger.


Efter det så ringde vi T´s arbetskamrater som var på Jolo vid Odenplan, vi bestämde oss för att gå dit och möta dem, klockan var nog kanske sju då eller nåt. På vägen så passerar man T´s gamla sambos hus så jag tyckte vi kunde ringa och se om hon var hemma och det var hon så vi gick upp dit en stund och sa hej och drack en öl, kul att träffa henne igen för det är nu 6½ år sedan sist. Hon är numera sambo med en tjej och jag tror de var förlovade, fast hon jobbade så henne fick vi inte träffa...


Sen gick vi iaf till Jolo där grabbarna grus var...hm... blev bjuden på en VIDRIG shot med tabasco i! Lovar att det fortfarande bränner i halsen. Vid 23 tyckte jag att det var läge för att åka hem men maken hade en helt annan åsikt och då var vi 4 stycken kvar av 9, så vi 4 gick tillbaka till City och ställde oss i kön till Golden Hits, ca 40 min fick vi vänta på att få komma in...


Och NUUUU måste jag nog inse att jag tyvärr inte längre är 20 som jag har trott hela detta år! *SNYFT*... (och jag som fick visa leg på systemet i torsdags)


Fyyy säger jag bara, jesus amalia! Vilka människor det finns!? Och vilket tempo de håller, och hur orkar de bara hälla i sig dessa mängder av alkohol??

Och hur klär man sig nu för tiden??? Trodde flera av tjejerna hade tappat byxorna eller nåt eftersom de bara hade en lång skjorta eller lång tröja på sig men tydligen skulle det vara så!? Men hallå.... Gå ut utan byxor eller kjol????


Kvällen var iaf jätte trevlig och vi kom inte hem förrän vid 3, gissa att det var två som var mycket trötta när klockan ringde 8.30 i morse för att vi skulle till bowlinghallen.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards