Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Helg uppdatering

Av Nettan - 25 februari 2008 18:54

I fredags så hade vi ju middagsgäst här och sen kom brorsan med familj över, tänkte ta och visa lite foton på dem.

 

Erik     och    Tobias                                           
    

 

Camilla   och Peter                                             

Stora sonen Jimmy

-----------------------------------------------------------------------------------------

Lördagen började tidigt, redan 8.10 hade vi samling i Sundbyberg där vi spelade första matchen för dagen, och vi VANN!!


Andra matchen var i Västerås kl 13.20, det var mot serieledarna och vi visste nog redan innan att det inte skulle gå så bra och det gjorde det ju som sagt INTE, torsk med 16-4.


Melodifestivalen var helt ok, tyckte jag. Hade en gammal klasskompis som var med som text/låtskrivare till Caracola som gick vidare till andra chansen, GRATTIS MATTIAS!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Söndagen började vi med att åka till Tobias jobb och tvätta bilen, sen blev det två vändor till soptippen så nu är det fint på altanen igen.


Kl 17 hade bowlinglaget middag på en Indisk/Pakistansk restaurang i Gamla Stan, ett mycket märkligt ställe för det var bara vi där, personalen kunde inte svenka, vi fick vänta jätte länge på både dricka och mat men OJ så trevligt vi hade, mycket mycket skratt och flams blev det, precis som det kan bli med 9 tjejer med alkoholhaltiga drycker i glasen.


Här är min mat, någon slags kyckling som kom in på ett gjutjärns fat.

Gott var det med VÄLDIGT starkt!

 
 
Carina

Carina

25 februari 2008 19:52

Ser ju ut som ni haft en toppenhelg
på alla sätt och vis, rätt åt er :-)
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Marina

Marina

26 februari 2008 22:54

Trevligt med middagsgäster!
kram M

http://www.minakanel.bloggagratis.se

 
Verran

Verran

27 februari 2008 16:18

inte den bästa sidan jag visade! ser ju hur flummig ut som helst! Men kul var det! ;0)
kram o puss

http://verran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards