Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Nettan - 6 februari 2008 22:27


TILL VÄLDENS BÄSTA MARINA!!!!!!

 Tusen tack för den givande msn stunden!!!!


Av Nettan - 6 februari 2008 22:01

Av Nettan - 6 februari 2008 21:27

Har blivit utmanad av Carina!


Höger eller vänsterhänt? Höger, men har en son som är både och.
Humör just nu? Helt ok, fast känner inte för att jobba i morgon.

Favoritgodis?  Choklad helst av allt
Nåt jag absolut inte äter? Svamp, fiskbullar, blodpudding, fiskpudding

Kläder just nu? Jeans, randigt linne och vit munkjacka
Musik just nu? Jonathans avslappningsskiva, lugna rum...
Vad jag sa senast? Du måste sova nu...

Om jag var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle jag välja då? Inte det blekaste.

Sommarplaner? Oj, ska man veta det redan nu? Kanske 1 vecka utomlands någonstans och så vara på landet.

Är jag bra i matte? Nja, sådär... Sifferminne har jag iaf

Fisk eller , badkruka? Badkruka så det heter duga

Saft eller alkohol? Inte saft iallafall, för mycket socker :-)
Längd och vikt? 172 ca och 57,6 kg.
Hur många kuddar jag sover med? Använder bara 1 just när jag sover
Favoritväder? SOOOOL!

Tre saker att ta med på en öde ö? Mat, obegränsat med tändare och en båt kanske

Om jag spelar nåt instrument? Nej, men har spelat gitarr och önskar att jag inte hade slutat med det.
Morgon- eller nattmänniska? Tyvärr nattmänniska

Spara eller slösa? Varken eller, fast mer slösa tror jag...
Viktigast för mig? Att alla nära får vara friska såklart!
Bästa film? Pretty Woman

Tror på liv på andra planeter? Ja, varför inte?

Min första kärlek? Var nog grannen Magnus?

Om jag älskar honom ännu? Nopp

Om jag har några homosexuella vänner? Ja flera stycken
Om jag tror på mirakel? Det beror på

 Om jag tror att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, för vissa är det nog det.

Om jag är tolerant mot andra? Önskar att jag kunde vara det mer
Om jag ser på kärleken som ett misstag? Nej absolut inte
Hur många barn jag vill ha när jag blir "stor"? Ville ha 3 killar när jag var yngre, de skulle heta Ronnie, Mikael och Daniel, det blev bara 2 som heter nåt helt annat, fast killar är det!

Kittlig? Nopp

Om jag snarkar? frågar man mig så, Nej - frågar man min man så låter jag hela tiden.
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten? Myror

Största svagheten? Snus....
Det här är jag bra på? Ta kontakt med främmande människor och att få folk att trivas hemma hos mig. Sen är jag väldigt bra på att ge folk komplimanger.
Bästa bok? Alla Kajsa Ingemarssons och Denise Rudbergs
Superkraft jag skulle vilja ha? Osynlig kanske, och läsa andras tankar.
Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? OJ, vad svårt!

Om jag skriver dagbok? Bloggar
Tatuering/Piercing? 2 tattoos
Stökigt eller välstädat? Vill att det ska vara välstädat men tyvärr så funkar det inte i verkligheten i denna familj.

Flickvän/pojkvän? Man, är ju gift!
Om jag gungar på stolen? Nej
Om jag skulle komma på att hoppa Bungy-Jump? Nej, absolut INTE!
Vilken hand jag håller gaffeln i? Skiftar, man är väl flexibel.
Hur många syskon jag har? 1 Lillebror, vid namn Peter

Vad jag är mest rädd för? Ormar

Om jag saltar maten? Inte speciellt mycket
Om jag gillar att sjunga? Ohhh ja, älskar det, frågan är bara om dom som hör mig älskar det?

Om jag är stark? Nää, inte fysiskt men ganska psykiskt.
Om jag solar? Bara den riktiga solen.
Om jag har komplex? Jodå, det finns nog en del...

Röker eller snusar? Snusar och röker lite då och då

Knark då? Har ALDRIG prövat
Kaffe eller te? Kaffe men dricker te oxå

Besatthet? Att ha kontroll på allt i min omgivning, jäkligt jobbigt ska ni veta!

Utmanar ALLA som nu läst detta, har man läst får man sen också svara
på alla frågor såklart!! :-)

Av Nettan - 6 februari 2008 11:20

får det bli idag, sista dagen som jag är hemma och VAB:ar. Ska ta tag i tvättstugan nu tänkte jag. För övrigt så ser huset ut som ett slagfält eller rättare sagt en byggarbetsplats. Målaren har varit här ett par gånger nu och spacklat, slipat och grundat så snaaart hoppas jag att det är färdigt!


Ja, visst var texten fin, det är ju ABBA´s " I have a dream"!! Som ni såg var den inlagd någongång i natt, somnade väl vid ca 5 i morse... SKIT kul!!!


Kort på nya glasögonen kommer det oxå, men inte så länge jag själv inte är "i ordninggjord"! Hihihi...


En sista sak bara, jag blir så glad när ni (ni vet vilka ni är) är inne och läser här och samtidigt skriver en rad i kommentarer, TACK så mycket för det :)



Av Nettan - 6 februari 2008 01:48

I have a dream
a song to sing
to help me cope
with anything
if you see the wonder
of a fairy tale
you can take the future
even if you fail
I believe in angels
something good in
everything I see
I believe in angels
when I know the time
is right for me
I’ll cross the stream
I have a dream

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards