Alla inlägg under januari 2008

Av Nettan - 21 januari 2008 20:36

Hur skriver man en BRA " Min framtida kompetensutveckling" ??????????????


Har ALDRIG någonsin gjort något sådant tidigare.....

Av Nettan - 19 januari 2008 21:30

En kortfattad uppdatering med foton.


Har äntligen lyckats fånga äldsta sonen på kort. I morgon skall han göra debut i Åkeshovs B-lag (bowling), visserligen som reserv men ändå, skit kul tycker vi här hemma.


Lilla skitungen fick oxå vara med på kort.


 Igår var T och jag med mamma och pappa på Peter Carlsson och blå grodorna,på Scala teatern. Vi fick biljetter av dem i julklapp och så blev vi även bjudna på middag innan.

         Halstrad rödingfilé                                       Plankstek

 


Idag har vi haft middagsgäster här, då blev det hemmagjord pizza med valfria pålägg. Var ju tvugna att pröva nya varmluftsugnen då man kunde grädda 4 pizzor samtidigt.


Tja, så tokigt blev det inte, men väldigt mätt samt, speciellt eftersom vi även hade egengjord Sushi också, tyvärr glömde jag fota den.


Och till och med frun i huset fastnade på bild idag.*hihi*


Nu är det natti natti för min del, har samling klockan 06.30 i morgonbitti för att åka och spela liga, först i Söderhamn klockan 10.20 och sedan i Uppsala 16.00 Håll nu tummarna för att vi vinner bägge matcherna.

Av Nettan - 17 januari 2008 15:40

 

 (Karolinska sjukhuset, taget ut ur bilen när det var rödljus)

Så, då var det gjort då, " ett litet stick, gjort på ett kick"...

Nja, så enkelt var det kanske inte. Först en läkare som kände och klämde, kunde inte riktigt säga om det var en "knöl" eller inte, hm... Frågade om jag hade problem med nacken och så och JAAAAA det har jag ju! Han tyckte mer att det kändes som om jag var sne i nacken och en kota trycker på någon mjukdel som då känns mer som en knöl. Han var tvungen att hämta en kollega som oxå kom och klämde och kände, visst sa de bägge två, något är det ju... de tog iaf ett punktionsprov för säkerhets skull så nu får vi avvakta svar på det. Så himla ont gjorde det faktiskt inte, men efteråt kände det lite mer.

( Inte lätt att fota sig själv medans man kör)


Vidare till ICA för att handla lite, massor med 10:- varor den här veckan!


Och så har jag haft besök av världens sötaste sötis nu på e.m


Har hunnit tänka ganska mycket idag oxå, bland annat på mitt problem med låsta inlägg?! Tror att jag kommit på en lösning??? Man kan ju alltid skriva en blogg under Pseudonym. Tror nog att det kommer bli så, kom på massor med ämnen att skriva om när jag satt i väntrummet idag och var jätte laddad att skriva men så fick jag ju som sagt besök och nu väntar middags lagning.

Och jag lovar, ni som redan är mina bloggvänner, ni kommer få veta den nya bloggen också när den väl startar :)

Av Nettan - 17 januari 2008 09:02

Trött, trött, trött och ont i axeln idag! Ska göra mig iordning nu för att åka till Radiumhemmet och ta provet, få se om jag kan locka med min man under hans lunch eller om jag måste åka själv?

Av Nettan - 17 januari 2008 00:59

Fick dessa ord i min kommentar häromdagen och jag blev sååå GLAD!!!

TÄNK vilka underbara vänner man har träffat här på nätet som man aldrig skulle ha träffat annars.


Hoppas inte det dröjer allt för länge tills vi ses igen.. Måste erkänna att jag berättade om Er för Peter och sa att han verkligen skulle trivas med Er.. lättsamma och sååå trevliga.. enkla att prata med... Jag gillar Er massor.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam


Du e sååå gooo Anna och jag gillar dig med massor!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam




Av Nettan - 16 januari 2008 22:23

Av Nettan - 16 januari 2008 21:41

men INTE den jag ville ha från början, det är alltid lite skillnad att se de i verkligheten och så var jag tvungen att för en gång skull böja mig för min mans vilja... hm.... (fast han har lovat att tapetsera om ifall jag inte blir nöjd)...

bilderna är lånade från boråstapeter!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards