Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Nyklippt och nyfärgad

Av Nettan - 30 januari 2008 20:02

Då var men hemma då efter 2 timmar hos frisören. Idag blev det möööörkt, och HELA håret i en och samma färg (mycket ovanligt när det gäller mig)! Det är INTE svart även fast det ser ut så utan det är mörk, mörk brunt.Vänjer mig väl vid det oxå, det är inte så himla noga egentligen, det växer ju som sagt var ut igen och i värsta fall kan man alltid göra något annat. Känner jag mig själv rätt så tar det nog inte så många veckor innan det har rött i sig.

 
 
Ingen bild

Mia B

31 januari 2008 06:32

Hej Nettan!
Jag tycker du blev skitbra i håret!! Jättesnyggt! Ska oxå klippa mig om några veckor, det ska bli skönt.

Ha det bäst!
Kraaaaamar/Mia

 
Marina

Marina

31 januari 2008 07:42

Jösses va snyggt det blev, passar dig skitbra...*ursäkta*
Den 18/2 ska jag färga mitt hår...får se vad det blir......
KRAM M

http://minakanel.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

1 februari 2008 16:37

Jättefint hår! Själv är jag pinsamt harig och vågar aldrig göra något annat än "det gamla vanliga" Har sett likadan ut i 35 år nu...Sorgligt, haha!
/Mia

http://assar.bloggagratis.se

 
Loppan

Loppan

1 februari 2008 21:18

Åhhhh.. SNYGGING !!

Kraaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Ingen bild

Marlie

5 februari 2008 14:30

Precis som du skriver, inte så vanligt för att bara du.. Men JÄTTE fint verkligen! :) Läst lite om familjen Hallberg.. Skönt att se att man inte är ensam om tokgrejer både hit och dit :)

Hur mår ni? Har ni det bra? KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards