Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Nettan - 15 januari 2008 19:35

Får nog ringa VC i morgon så jag får komma dit och ta ett halsprov, känns faktiskt värre nu och jag låter lite grötig på rösten.


Idag sov jag ändå inte så länge som igår utan jag gick upp och... ja vad har jag gjort idag?


Ätit frukost, tvättat lite och suttit vid datorn och lyssnat på Marcus Öhrn hela dagen om och om igen! OJ vad aktiv jag känner mig - NOT!

Har även pratat med en av bästa vännerna, få se... 3 gånger blev det nog *hihi*.


Har även påbörjat en hemlis som jag tyvärr inte kan skriva om här eftersom jag vet att vissa är här och läser även fast de ALDRIG lämnar någon kommentar... (You know who you are ;) )


Svägerskan kom även förbi en snabbis med hennes goda kycklinggryta som jag bara ÄLSKAR!!!  Så i morgon skall jag koka ris och göra matlådor att lägga i frysen till de dagar det är fiskbullar, fiskpudding och blodpudding på jobbet, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Mamma och pappa kom även förbi med semlor för att titta på nya golvet och det fick MVG i betyg!



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards