Alla inlägg den 26 november 2007

Av Nettan - 26 november 2007 20:29

Ja, vilken helg det har varit!


Resan gick bra, visserligen hade vi ett hemsk snöoväder en del av vägen.


Hotellet var mysigt och JÄTTE gammalt. En farbror som hade skrivit i gästboken 2005 hade varit där första gången 1948! Ägaren var jätte trevlig men hade precis sålt det. Det var allt annat än likt ett hotell, mer som ett vanligt privat hus.Bilden till v är mitt och S rum och till h är det hallen.


Hur gick det i matcherna då?

Jo, den första var vi väldigt säkra på att förlora, STORT! Men det var väldigt jämt och spännande, tyvärr slutade det 11-9 till Elan, MEN vi slog klubbrekord så vi ser det ändå som en vinst. Den andra var vi lika säkra på att vinna men OJ vad dom krossade oss... De vann med 16-4 :(


Samma dag som jag åkte kom även vårat nya badkar!!!! *JIPPIE*, så när jag kom hem i lördags var det på plats efter att T hade fått sågat av och tagit bort hela dörrkarmen och dörren  in till badrummet, BADKARET GICK INTE IN!Men nu är allt på plats igen och jag är sååå himla nöjd!


Gamla badkaret.


Nya badkaret.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards