Alla inlägg den 22 november 2007

Av Nettan - 22 november 2007 21:37

Ja faktiskt, i morgon när jag kommer hem från jobbet så bär det av...

Med bowlingtjejerna såklart, vi har nämligen match på lördag kl 11 och sen i Söderhamn kl 15.40, så vi har valt att åka i morgon och bo på hotell. Mycket skönare att få sova några timmar extra och så samtidigt ha lite trevligt och mysigt med varandra i morgon kväll. Kameran ligger ned packad så jag hoppas på några härliga bilder från resan.


Håll nu tummarna för att vi vinner, eller i alla fall en av två matcher...


Och i morgon skall ju även vårat nya badkar komma, skall bli så spännande att se hur det blir och premiär badet tänker jag göra med ett glas champange!!! Hoppas att det blir på lördagkväll då vi beräknar att vara hemma vid nio tiden.


Söndagen kommer gå åt till att baka, städa och kl 16.30 skall jag ha ljusparty här hemma, då kommer Charlotte från Partylite hit och skall sälja ljus och tillbehör. Har ni varit på något sådant? Tyvärr är det VÄLDIGT beroende framkallande så har man en gång köpt ett ljus så kan man inte vara utan.


Ha en trevlig helg allesammans!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards