Direktlänk till inlägg 13 november 2007

Sjuk och orkeslös

Av Nettan - 13 november 2007 09:50

Har varit hemma från jobbet de här dagarna, har ont i varenda led i hela kroppen, till och med fingrarna och så är jag jätte täppt i näsan. Känns lite bättre idag och det är väl tur det. Igår kväll innan vi gick och la oss så bäddade vi rent i våran säng + la ett extra lakan under bäddmadrassen. Eftersom själva vattenblåsan blir ganska kall när bäddmadrassen glider undan.

Klockan 05.15 vaknar jag av att J har kommit och lagt sig hos oss och säger

 - Pappa, jag har kissat....

Så gissa vad jag gör just nu? Ja, tvättar!

Det värsta är att det bara får plats ett täcke åt gången även fast jag har extra stor maskin, så det lär väl bli en så där totalt 4-5 maskiner. Tänker tända en brasa och ställa tvättställningen framför så kanske det torkar lite snabbare.


Igår rinde de även från Idrottskliniken, så den 26/11 kl 8 skall jag dit och få min andra kortisonspruta i axeln, ska bli så himla skönt att slippa denna hemska och tröttande värk.


Vad skall jag göra mer idag då?

Jo, försöka baka lite. Det är ju någon som fyller hela 37 år i morgon ......


Kram så länge

 
 
Carina

Carina

13 november 2007 10:19

Ahhhh, ni har öppen spis hemma, mys på er!
Jaså, vem kan de va som fyller år då? :-)
Grattis i förskott, åldern har ingen betydelse sägs det, pyttsan, jag VET att det gör det! Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards