Alla inlägg den 13 november 2007

Av Nettan - 13 november 2007 18:18

x i taket, tredje gången jag skriver här idag! Men det är ju så kul när man för en gångs skull har ork.

Mår mycket bättre idag oxå, behövde verkligen få sova hela dagen igår. Fortfarande lite täppt i näsan men värken i kroppen är bättre.


Så nu har jag hunnit förbereda inför morgondagen, farmor och farfar kommer och fikar vid 12.30 så till dess har jag bakat en kanelkaka :)

(ser ut som dina kakor vá, Carina *ler*)


Sen så har jag gjort köttfärssåsen som jag skall ha på pizzan som mamma, pappa, bror och svägerskan får när de kommer vid 17.


Och så har jag äntligen tagit mig i kragen att städa i vittrinskåpet i köket.
Jag har torkat, diskat, kastat och flyttat på det som fanns där.


Eftersom det inte är så många som ännu gissat på den hemliga bilden så väntar jag lite till med att avslöja vad det föreställer.....

Av Nettan - 13 november 2007 11:40

Har lite tråkigt som ni märker så här kommer en bild, kan ni gissa vad det är???

Av Nettan - 13 november 2007 09:50

Har varit hemma från jobbet de här dagarna, har ont i varenda led i hela kroppen, till och med fingrarna och så är jag jätte täppt i näsan. Känns lite bättre idag och det är väl tur det. Igår kväll innan vi gick och la oss så bäddade vi rent i våran säng + la ett extra lakan under bäddmadrassen. Eftersom själva vattenblåsan blir ganska kall när bäddmadrassen glider undan.

Klockan 05.15 vaknar jag av att J har kommit och lagt sig hos oss och säger

 - Pappa, jag har kissat....

Så gissa vad jag gör just nu? Ja, tvättar!

Det värsta är att det bara får plats ett täcke åt gången även fast jag har extra stor maskin, så det lär väl bli en så där totalt 4-5 maskiner. Tänker tända en brasa och ställa tvättställningen framför så kanske det torkar lite snabbare.


Igår rinde de även från Idrottskliniken, så den 26/11 kl 8 skall jag dit och få min andra kortisonspruta i axeln, ska bli så himla skönt att slippa denna hemska och tröttande värk.


Vad skall jag göra mer idag då?

Jo, försöka baka lite. Det är ju någon som fyller hela 37 år i morgon ......


Kram så länge

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards